torsdag 15 april 2010

Kom till mig, jag vill ge dig vila; säger Jesus

"Kom till mig, alla ni som arbetar och bär på tunga bördor så skall jag ge er vila. Ta på er mitt ok och lär av mig, ty jag är mild och ödmjuk i hjärtat. Då skall ni finna ro för era själar. Ty mitt ok är milt, och min börda är lätt." säger Jesus. Matt.11:28-30
Idag vill jag bara uppmana dig att söka dig nära Gud, nära Jesus för att få vila. För att din själ och din ande skall få ro och frid, så att du kan bli uppiggad inifrån. Jesus längtar efter att få ge dig frid.
Känner du inte Jesus, så har du möjligheten att börja göra det idag. Länken här leder till "Frälsningsbön", klicka på den och läs den med ditt hjärta, den hjälper dig att söka Gud och att öppna ditt hjärtas dörr. Jesus älskar dig och Han bär din börda!
Gud välsigne dig! / Johan

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...